FAQ

1. Jak można złożyć zamówienie?

Zamówienie należy złożyć przez stronę internetową – w przypadku komplikacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 609 583 072 – chętnie pomożemy.

2. Czy otrzymam potwierdzenie przyjęcia zamówienia?

Tak – jeśli składasz zamówienie przez formularz, automatycznie otrzymasz e-mail potwierdzający jego złożenie wraz z informacjami dotyczącymi dostawy czy danymi niezbędnymi do wykonania przelewu tradycyjnego.

3. Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupiony catering?

Tak – podczas składania zamówienia prosimy o podanie wszelkich niezbędnych informacji potrzebnych do wystawienia faktury.

4. Czy mogę ustalić na ile dni chcę zamówić dietę??

Tak, zamówienie można złożyć na dowolną liczbę dni – może obejmować od 1 do 60 dni kalendarzowych.

5. Z jakim wyprzedzeniem należy zamówić dietę?

Dietę należy zamówić najpóźniej do godz. 12:00 na 2 dni przed planowaną datą pierwszej dostawy.

6. Czy dostawy realizowane są codziennie?

Zamówienia od poniedziałku do piątku realizowane są codziennie. Natomiast zamówienia na soboty i niedziele dowozimy do Państwa w piątek na 2 dni. O każdej ewentualnej zmianie odnośnie dostarczania posiłków zostaną Państwo odpowiednio wcześnie poinformowani

7. Kiedy mogę otrzymać pierwszą dostawę cateringu?

Pierwszą dostawę można otrzymać najwcześniej 2 dni po opłaceniu zamówienia. Najbliższy możliwy dzień dostawy oznaczony jest w kalendarzu podczas składania zamówienia.

Harmonogram dostaw
Zamówienie złożone do godziny 12:00 w poniedziałek zostanie zrealizowane najszybciej w środę.
Po tej godzinie zostanie zrealizowane najszybciej w czwartek.
Zamówienie złożone do godziny 12:00 we wtorek zostanie zrealizowane najszybciej w czwartek.
Po tej godzinie zostanie zrealizowane najszybciej w piątek.
Zamówienie złożone do godziny 12:00 w środę zostanie zrealizowane najszybciej w piątek.
Po tej godzinie zostanie zrealizowane najszybciej w sobotę.
Zamówienie złożone do godziny 12:00 w czwartek zostanie zrealizowane najszybciej w sobotę.
Po tej godzinie zostanie zrealizowane najszybciej w poniedziałek.
Zamówienie złożone do godziny 12:00 w piątek zostanie zrealizowane najszybciej w poniedziałek.
Po tej godzinie zostanie zrealizowane najszybciej we wtorek.
Zamówienie złożone do godziny 12:00 w sobotę zostanie zrealizowane najszybciej w wtorek.
Po tej godzinie zostanie zrealizowane najszybciej w środę.
Zamówienie złożone do godziny 12:00 w niedzielę zostanie zrealizowane najszybciej w środę. Po tej godzinie zostanie zrealizowane najszybciej w czwartek.

8. Jak mogę opłacić swoje zamówienie?

Zamówienie można opłacić poprzez przelew internetowy online, Blik, przelew tradycyjny, voucher, punkty lojalnościowe.

9. Złożyłam/em zamówienie, jednak wystąpił problem podczas finalizacji transakcji. Jak mogę opłacić zamówienie?

Zamówienie można opłacić przelewem tradycyjnym, do którego dane znajdują się w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
W przypadku takich problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta e-mailowo kontakt@kulinarniefit.pl lub telefonicznie pod numerem 609 583 072.

Zapisz się i zyskaj 15% rabatu

Instagram
×