Zamówienie należy złożyć przez stronę internetową – w przypadku komplikacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 609 583 072 – chętnie pomożemy.
Tak – jeśli składasz zamówienie przez formularz, automatycznie otrzymasz e-mail potwierdzający jego złożenie wraz z informacjami dotyczącymi dostawy czy danymi niezbędnymi do wykonania przelewu tradycyjnego.
Tak – podczas składania zamówienia prosimy o podanie wszelkich niezbędnych informacji potrzebnych do wystawienia faktury.
Tak, zamówienie można złożyć na dowolną liczbę dni – może obejmować od 1 do 60 dni kalendarzowych.
Dietę należy zamówić najpóźniej do godz. 12:00 na 2 dni przed planowaną datą pierwszej dostawy.
Zamówienia od poniedziałku do piątku realizowane są codziennie. Natomiast zamówienia na soboty i niedziele dowozimy do Państwa w piątek na 2 dni. O każdej ewentualnej zmianie odnośnie dostarczania posiłków zostaną Państwo odpowiednio wcześnie poinformowani
Pierwszą dostawę można otrzymać najwcześniej 2 dni po opłaceniu zamówienia. Najbliższy możliwy dzień dostawy oznaczony jest w kalendarzu podczas składania zamówienia.
Harmonogram dostaw |
Zamówienie złożone do godziny 12:00 w poniedziałek zostanie zrealizowane najszybciej w środę. Po tej godzinie zostanie zrealizowane najszybciej w czwartek. |
Zamówienie złożone do godziny 12:00 we wtorek zostanie zrealizowane najszybciej w czwartek. Po tej godzinie zostanie zrealizowane najszybciej w piątek. |
Zamówienie złożone do godziny 12:00 w środę zostanie zrealizowane najszybciej w piątek. Po tej godzinie zostanie zrealizowane najszybciej w sobotę. |
Zamówienie złożone do godziny 12:00 w czwartek zostanie zrealizowane najszybciej w sobotę. Po tej godzinie zostanie zrealizowane najszybciej w poniedziałek. |
Zamówienie złożone do godziny 12:00 w piątek zostanie zrealizowane najszybciej w poniedziałek. Po tej godzinie zostanie zrealizowane najszybciej we wtorek. |
Zamówienie złożone do godziny 12:00 w sobotę zostanie zrealizowane najszybciej w wtorek. Po tej godzinie zostanie zrealizowane najszybciej w środę. |
Zamówienie złożone do godziny 12:00 w niedzielę zostanie zrealizowane najszybciej w środę. Po tej godzinie zostanie zrealizowane najszybciej w czwartek. |
Zamówienie można opłacić poprzez przelew internetowy online, Blik, przelew tradycyjny, voucher, punkty lojalnościowe.
Zamówienie można opłacić przelewem tradycyjnym, do którego dane znajdują się w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
W przypadku takich problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta e-mailowo kontakt@kulinarniefit.pl lub telefonicznie pod numerem 609 583 072.